שאלות נפוצות

תנאי תשלום

 

עלויות הובלה והחזרות

עלויות הובלה והחזרות

 

ברוביס ישראל ובחב' גוטמן ברזילי  מאמינים שהלקוח צריך להיות תמיד שבע רצון ב100% , ולכן אנחנו מעניקים תמיד תשומת לב רבה למהירות וליעילות הטיפול בכל הזמנה באתר. כדי לעשות זאת אנו מפעילים מערך לוגיסטי מיומן ומקצועי שמבטיח כי המוצר שהזמנתם יגיע לדלת ביתכם במהירות וללא כל פגם.

בעת ההזמנה ניתן לבחור באחת מדרכי השילוח :

 

1) משלוח עד הבית

שליח אישי - כל הזמנה מטופלת אצלנו באופן אישי ועוברת תהליך בקרה לפני שהיא יוצאת לדרך. מרכז השילוח שלנו מוציא

כל יום מאות משלוחים , כאשר הפריסה שאנו מספקים רחבה ביותר ומאפשרת הגעה כמעט לכל יישוב אליו תרצו לשלוח את המוצרים אשר קניתם באתר. (עד משקל 25 ק"ג לחבילה )

לאחר קבלת ההזמנה ואישורה תישלח החבילה לכל מקום שבו תבחרו בעלות של 49 ש"ח 

משלוחים כבדים יחשבו בנפרד לפי גודל ומשקל המוצר.  

זמן המשלוח הוא 1-5 ימי עסקים ממועד שבו ביצעתם את ההזמנה באתר שלנו.

המשלוחים מתבצעים בתיאום מראש עם חברת השילוח (צ'יטה) בין השעות 8:00 ל-18:00 , לכן יש לבחור משלוח לכתובת שלדעתכם תשהו במהלך שעות אלה.

 

2)נקודת איסוף 

לקוח בוחר באתר את נקודת האיסוף שאליה ירצה להגיע לאסוף את החבילה, השירות מתאים לחבילות בגודל 40X40 ובמשקל עד 3 ק"ג,

עלות משלוח בנקודת איסוף היא 39 ש"ח

 

3) איסוף עצמי בחינם

 ניתן לאסוף את החבילה מחברתנו בחולון בתוך 2 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר שלנו אך ורק לאחר 

 שנציג  טלפוני ייצור אתכם קשר, ואת ההזמנה תוכלו לאסוף במהלך שעות פעילות החנות 

הכתובת : חברת גוטמן ברזילי , רחוב החופר 34, א.ת. חולון.

המוצר ניתן לאיסוף עצמי על ידי בעל כרטיס האשראי בהזמנה ובהצגת תעודת זהות בלבד

 

 במקרים מיוחדים – דחופים ניתן לאסוף את החבילה גם יום שלמחרת ולעיתים אף  באותו היום שבו בצעתם את ההזמנה ולכן  במקרים דחופים תהיו בקשר עם נציגנו שיעשו הכול כדי שתהיו מרוצים .

שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע ההזמנה

ניתן לשנות את אופן השילוח בתוך שעה מרגע ההזמנה באמצעות יצירת קשר במרכז שירות הלקוחות שלנו

בטלפון 03-6506767 בימים א'-ה' בין השעות  08:00-17:00.  

עלויות הובלה והחזרות

עלויות הובלה והחזרות

ברוביס ישראל ובחב' גוטמן ברזילי  מאמינים שהלקוח צריך להיות תמיד שבע רצון ב100% , ולכן אנחנו מעניקים תמיד תשומת לב רבה למהירות וליעילות הטיפול בכל הזמנה באתר. כדי לעשות זאת אנו מפעילים מערך לוגיסטי מיומן ומקצועי שמבטיח כי המוצר שהזמנתם יגיע לדלת ביתכם במהירות וללא כל פגם.

בעת ההזמנה ניתן לבחור באחת מדרכי השילוח :

1) משלוח עד הבית

שליח אישי - כל הזמנה מטופלת אצלנו באופן אישי ועוברת תהליך בקרה לפני שהיא יוצאת לדרך. מרכז השילוח שלנו מוציא

כל יום מאות משלוחים , כאשר הפריסה שאנו מספקים רחבה ביותר ומאפשרת הגעה כמעט לכל יישוב אליו תרצו לשלוח את המוצרים אשר קניתם באתר. (עד משקל 25 ק"ג לחבילה )

לאחר קבלת ההזמנה ואישורה תישלח החבילה לכל מקום שבו תבחרו בעלות של 49 ש"ח 

משלוחים כבדים יחשבו בנפרד לפי גודל ומשקל המוצר.  

זמן המשלוח הוא 1-5 ימי עסקים ממועד שבו ביצעתם את ההזמנה באתר שלנו.

המשלוחים מתבצעים בתיאום מראש עם חברת השילוח (צ'יטה) בין השעות 8:00 ל-18:00 , לכן יש לבחור משלוח לכתובת שלדעתכם תשהו במהלך שעות אלה.

3) איסוף עצמי בחינם

 ניתן לאסוף את החבילה מחברתנו בחולון בתוך 2 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר שלנו אך ורק לאחר 

 שנציג  טלפוני ייצור אתכם קשר, ואת ההזמנה תוכלו לאסוף במהלך שעות פעילות החנות 

הכתובת : חברת גוטמן ברזילי , רחוב החופר 34, א.ת. חולון.

המוצר ניתן לאיסוף עצמי על ידי בעל כרטיס האשראי בהזמנה ובהצגת תעודת זהות בלבד

 במקרים מיוחדים – דחופים ניתן לאסוף את החבילה גם יום שלמחרת ולעיתים אף  באותו היום שבו בצעתם את ההזמנה ולכן  במקרים דחופים תהיו בקשר עם נציגנו שיעשו הכול כדי שתהיו מרוצים .

שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע ההזמנה

ניתן לשנות את אופן השילוח בתוך שעה מרגע ההזמנה באמצעות יצירת קשר במרכז שירות הלקוחות שלנו

בטלפון 03-6506767 בימים א'-ה' בין השעות  08:00-17:00.  

זכרו כי לכל שאלה או בעיה, אנו לרשותך בטלפון 03-6506767 או בכתובת דוא"ל support@rubis-israel.co.il  ונעשה הכול כדי שתהיו שבעי רצון וגם אם יהיו בעיות בזמני האספקה עם אותם משלחים שלנו אז אל תהססו ודברו איתנו תמיד !

נשמח לסייע בכל דרך.

 *בקנייה מעל 800 ש"ח על משלוחים רגילים שהם לא משקלים כבדים המשלוח ינתן בחינם 

 

 

מדיניות החזרות וביטולים

מדיניות החזרות וביטולים

 

אנו בטוחים  שאהבתם את מה שרכשתם ובמידה ולא  , אנו לשירותכם !

מדיניות ההחזרות שלנו מפורטת, ברורה ועומדת בדרישות החוק בישראל. אנו מכבדים את זכותו של הלקוח להתחרט ולבטל את העסקה בהתאם למדיניותנו בעניין.

 

ביטול הזמנה באתר

  • ניתן לבטל את ההזמנה/ עסקה שבצעתם באתר ללא אף לא הגבלה אחת מרגע ההזמנה , בשעות הפעילות של שירות הלקוחות ימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00  וגם בשעות שמעבר לפעילות שירות הלקוחות.

במידה וישנה בעיה באתר ניתן לשלוח הודעה בדבר ביטול העסקה לפקס מס' 03-6506768

או לשלוח מייל ל support@rubis-israel.co.il

 

 

החזרה או החלפת  פריטים שנקנו באתר

  • תוכלו לקבל זיכוי כספי או להחליף כל פריט שרכשתם באתר בתוך 14 יום מהיום שהגיעו לידכם. נשמח תמיד לראותכם ברח' החופר 34 חולון , תביאו אתכם את חשבונית המקור ואת הציוד שאותו אתם מבקשים להחליף או להחזיר ותקבלו שרות אישי  ומקצועי.        

ניתן כמובן לשלוח את הציוד באמצעות דואר רשום לכתובתנו רח' החופר 34 חולון    ת.ד. 1985 מיקוד 5885807. לבחירתכם תוכלו לקבל זיכוי כספי , מוצר חלופי או החזר כספי.

במידה והתחרטתם על הקנייה על אף שהפריטים שרכשתם תואמים את הזמנתכם ואף  הגיעו באופן תקין , אתם זכאים לקבל זיכוי מלא על הקנייה בתוך 14 יום מרגע קבלתם , בניכוי  דמי המשלוח. במידה ותרצו לשלוח בחזרה את הציוד (ללא הגעה עצמית) תחויבו בדמי משלוח נוספים.

במקרה של ביטול עסקה מצד הלקוח מכל סיבה שהיא , מספר ימים לאחר ביצועה באתר וטרם אספקתה ,  תיבחן אפשרות  הביטול והזיכוי בהתאם למדיניות ולסייגים לביטול העסקה.

אנו בחברת GB  נעמוד תמיד לצדכם ונעשה כל שביכולתנו כדי שתהיו מרוצים גם בעת ביטול הזמנה באתר היות ואנו רואים את שיתוף הפעולה ביננו ארוך טווח ולא זמני או חד פעמי.

 

פריט פגום או אי התאמה

  • במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר למה שהזמנתם בפועל או אי אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי העסקה תחזיר חב GB בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר אצלנו  , את אותו פריט ממחיר העסקה ששולם , תבטל את החיוב בשל העסקה , תמסור לך עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא תגבה דמי ביטול כלשהם . אם קיבלתם את המוצר וטרם החזרתם  , יש להעמידו לרשותנו ובמקום שבו נמסר לכם כדי שנשלח איסוף והליך הזיכוי יתבצע לאחר מכן.

                               

קבלת זיכוי על החזרת מוצרים

  • ניתן לקבל החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה או השיק והזיכוי על פריט שנקנה באתר יתבצע עד 14 ימי עסקים מרגע החזרתו. הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם חויבה העסקה (אם בוצעה בתשלומים , הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים) . אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי כך שאין לכם שום צורך לפנות אליה. גובה ההחזר הכספי ישתנה בהתאמה ובמידה והיה חיוב על דמי משלוח שלא יזוכו.

 

ביטול העסקה על ידי GB

  • במקרה שלאחר סיום הקנייה באתר אזל המוצר מהמלאי או במידה והייתה תקלה כלשהיא עם חיוב כרטיס האשראי  , או במידה ופרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת , הזמנתכם לא תתבצע . במקרים אלו אנו ניצור אתכם קשר טלפוני ובכל מקרה שתרצו לברר כל פרט אל תהססו , צלצלו אלינו 03-6506767 או שילחו מייל ל support@rubis-israel.co.il
  • סייגים לזכות הביטול

 

  • החזרת מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם , לרבות מקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהיא ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח המשנה מצבו לרעה , כפופה לזכותה של חב' GB לתבוע את נזקיה בשל כך.
  • על מנת להימנע מנזק למוצר , אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית , שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא
  • מבלי לגרוע מסעיפים לעיל , במקרה שהעסקה בוטלה בהתאם לעיל , הינה מתמשכת (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן) אשר כבר הוחל במתן שירות לפיה , תחויב תשלום בגובה התמורה היחסית בעד השירות שניתן לך טרם מועד הביטול. אנו כאן נעדיף תמיד ללכת לקראת הלקוח וגם בעת ביטול עסקה.
  • לא ניתן לבטל עסקאות של מוצרים  שהוזמנו מחו"ל בהזמנה מיוחדת  או שיוצרו במיוחד עבור הלקוח וכן מוצרים   שלא ניתן לארוז אותם מחדש בהתאם לאריזתם המקורית.

ההחזר הכספי יתבצע בתוך 14 יום מיום החזרת המוצר, למעט עלויות מש

אמנת שירות

 

אמנת שירות

אמנת שירות חברת גוטמן ברזילי

מתחייבים

להעניק ללקוחותינו יחס אישי ומתן שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר וללא הגבלת זמן.

לספק פתרון מקצועי בכל פניה ולתמוך בכל לקוח ובכל בקשה ולא משנה סכום  הקניה ואם בוצעה באתר , בתצוגה או בטלפון.

לספק מענה  בכל התחומים השונים שאנו עוסקים  בין אם הם מופיעים באתר ובין אם אינם מופיעים באתר .

לייבא לשווק ולמכור מוצרים באיכות גבוהה ולהמשיך להעניק ללקוחותינו את המוצרים החדשיים והעדכניים .

מתחייבים וערבים לכספכם ולא גובים דמי ביטול היות ואנו יודעים שאתם תרכשו מוצרים רק במקום שדואג לכם , שהוא בטוח  ושיש תמיד מי שעומד מאחורי האתר.

נאפשר לכם תמיד לקבל את כספכם בחזרה במקרה שלא קיבלתם את ההזמנה .  במקרה בו קיבלתם את ההזמנה ומכל סיבה שהיא תבקשו בכל זאת להתחרט או להחזירה גם אז תמיד נהיה איתכם ונאפשר לכם להתחרט ללא חיוב של דמי ביטול אלא חיוב של עלות המשלוח בלבד.

 

מתחייבים לגילוי נאות

אנו מתחייבים להציג בפניכם בכל מכירה או בקשה להצעת מחיר ו/או עניין זה או אחר שתגלו באתר את כל המידע אודות המוצר , היצרן וזאת כדי שתוכלו להבין בשקיפות מלאה וכדי לאפשר לכם לבצע קנייה שמתאימה לצרכים שלכם.

 

מתחייבים לקנייה בטוחה

אנו מתחייבים שכל המידע שתמסרו לנו , מאובטח בפרוטוקול  מוצפן שלא מאפשר לגולשים אחרים לצפות בפרטיכם או בפרטי הזמנותיכם.

 

מתחייבים לשמירת פרטיות

אנו מתחייבים שאת כל המידע המאובטח שלכם לא נגלה או נעביר לאף אדם או גורם אחר למעט המידע שנדרש על מנת לבצע את ההזמנות באתר.

 

מתחייבים למסחר הוגן

אנו מודעים לסביבת החיים הלחוצה והדינמית בה כולם נמצאים. אנו מבינים שאתם בוחרים לבצע הזמנות במקום בטוח ומאובטח תוך ידיעה שיש מי שעומד מאחורי האתר ולפיכך אנו מתחייבים שבכל קנייה תקבלו את מה שהזמנתם. בכל מקרה של  תקלות בזמני האספקה שאינן תלויות בנו , אנו מתחייבים להתערב ולעשות כל שניתן ויותר מזה כדי שתהיו שבעי רצון מכל תהליך הקנייה מרגע הפקת ההזמנה באתר ועד ....ללא הגבלה שכן השירות שלנו ללא שום הגבלה